Share with:


Kur Gordon Murray, projektuesi i McLaren F1, e dizenjoi atë, mendoi dhe për prakticitetin e makinës pavarësisht sa e parëndësishmë duket.
Ai mendoi për hapësirën në bagazhin e saj. Por kur Ferrari dizenjoi F50, prioritetet e tyre ishin shumë më ndryshe. Ajo çfarë donin ata ishtë thjeshtë një supermakinë që përfaqësonte më së miri F40 e famshme, të ishte më e shpejtë se ajo dhe të përdorte një V12 NA në vend të V8 TwinTurbo.

Vetëm 349 F50 u prodhuan dhe 8 shkuan direkte për Sultanin e Brunei, i cili me porosi kërkoi nga Pininfarina ti kthente timonin në anën e djathtë. Nëse një ditë shihni një F50 me krahë të djathtë, dijeni që është shumë e rrallë.

Garuesi i garave, Nick Leventis nget akoma një F50 më të rrallë, me vetëm 4 copë të prodhuara, të pagëzuara me ngjyrën “Argento Nurburgring”. Për më tepër ai e përdor atë si një makinë daily. Pa GPS, pa kontrolle elektronike stabiliteti, vetëm një V12 NA. Ai shprehet që i duhet të shkojë dy herë në supermarket, pasi me një rrugë si merr dot të gjitha ushqimet.

Share with:


protire