No apps configured. Please contact your administrator.

A password will be e-mailed to you.

Të fillojmë me tradicionalen , bjellat e çelikut. Çeliku është një material shumë i mirë, i fortë dhe ka qënë zgjidhje për dekada të tëra si material i përdorur tek bjellat. Ai mund të farkëtohet, përforcohet, përpunohet shumë lehtë. Janë shumë të mirë dhe të lirë për makinat e përditshme, por nqs bëhet fjalë për performancë janë një ide e keqe.

Bjellat e aluminit janë prodhuar zakonisht nga lidhjet e aluminit me cilësi të lartë dhe rrallë herë janë të fortifikuara. Kur bëhet fjalë për titan, e kundërta është e vërteta sepse procesi i fortifikimit e përforcon titanin dhe ndihmon në rritjen e forcës së tij. Titani është më pak i dendur dhe gjithashtu ka molekula më të vogla në krahasim me çelikun, kështu që procesi i fortifikimit bën shumë për të ndihmuar në përmirësimin e rrjedhës së molekulave dhe në rritjen e forcës së titanit.

Dobësia e shufrave të titanit është se janë tepër të shtrenjta dhe arsyeja është e thjesht, sepse lidhja në vetvete është e shtrenjtë dhe titani është shumë i vështirë për tu përpunuar.

Titani është gjithashtu shumë i ndjeshëm ndaj fshikëzimit, ose saldimit me fërkime, por çështja është zgjidhur kryesisht me veshje të tilla si nitrumi i kromit ose nitrid titani i cili është arsyeja pse mund të gjeni shufra titani në automjetet e prodhimit masiv si Honda (Acura) NSX ose Corvette Z06 me motorin LS7.

Meqë ra fjala, aplikimi i parë i shufrave të titanit në një automjet serie ishte në motorin e mahnitshëm RC30 nga Honda. Titani është gjithashtu shumë i ndjeshëm, kështu që duhet të keni kujdes që të mos gërvishtni bjellat e titanit gjatë modifikimit të tyre.

Për detaje të mëtejshme ndiqni videon.

Share with: