No apps configured. Please contact your administrator.

A password will be e-mailed to you.

Share with:

Publicitet
protire

Një nga modifikuesit më të mëdhenj të motorëve në ShBA, Haltech, vendosi që këtë herë të prodhojë diçka ndryshe. Kështuqë ai përdori një nga motorët më të modifikueshëm, një V12 LS dhe i shtojë jo 1, as 2, por 4 turbo. Zhurma që ai lëshon është fiks siç e imagjinoni.

Haltech e ndërtoi motorin në fillin të aspiruar natyralisht, dhe që atëher ai prodhonte 700 kuaj si motor. Por me debutimin e ECU Nexus R5 ata vendosën që të shkojnë all in. Kështuqë porositën nga Garrett 4 turbo GT3582R, nga 1 për çdo 3 cilindra. Sigurisht i mori dhe goxha punë përshtatja e rrugëve të ajrit tek motori por që ja dolën.

Haltech thotë që akoma nuk e kanë vendosur motorin në një dyno por duke konsideruar që një 9.7L prodhonte 700kuaj përpara turbove, është e sigurt që tani kalon në numra me 4 shifra.