Lamborghini nuk heq dorë nga motorët me karburant, pavarësisht EV së ardhshme.

Share with:


Motori i parë elektrik i Lamborghini del në vitin 2028, por demi i tërbuar ka plane për motorët e tij ICE edhe në të ardhmen.

Makina elektrike e parë e Lamborghini-t është në rrugën e duhur për një lançim në vitin 2028, e lehtësuar pjesërisht përmes teknologjisë së huazuar nga Volkswagen. Por mos u mashtroni duke menduar se kompania po heq dorë tërësisht nga motori me djegie në të ardhmen e afërt – Lamborghini dëshiron ta mbajë atë gjallë për aq kohë sa të jetë e mundur.

Makina elektrike e ardhshme është vendosur të jetë një model krejtësisht i ri dhe nuk do të zëvendësojë asnjë nga makinat ekzistuese të markës. Do të jetë një makinë më praktike, me një konfigurim 2+2, dy dyer dhe më shumë largësi nga toka sesa supermakinat ekzistuese të markës.

Lamborghini thotë se EV-ja e ardhshme do të shfrytëzojë përfitimet e teknologjisë elektrike në mënyrat që një motor tradicional ICE nuk do të ishte në gjendje. Për shembull, një sistem lëvizjeje elektrike lejon një kontroll më të mirë individual të shpejtësisë së rrotave që mund të përmirësojë dinamikën e drejtimit dhe të kënaqë tifozët e vjetër të makinave. Drejtuesi teknik i Lambo, Rouven Mohr, citoi: “Unë nuk kam merak se dikush do të ankohet!”

Para se modeli të mbërrijë në vitin 2028, megjithatë, Lamborghini ka plane për modele të tjera elektrike në formë hibride dhe plug-in hibride. Në fillim të vitit 2023, një zëvendësim hibrid për Aventador do të arrijë dhe një pasardhës i Huracan-it plug-in është planifikuar për fund të vitit 2024 së bashku me një version plug-in të Urus, që do të thotë se e gjithë gama e Lambo do të përfshijë një version elektrik.

Ndërkohë që pritet që ky të jetë një hap drejt elektrifikimit të plotë të të gjitha modeleve të markës, Lamborghini betohet se nuk është kështu. Stephan Winkelmann i tha Auto Express se karburantet sintetike mund të luajnë një rol të rëndësishëm në të ardhmen e Lamborghini, veçanërisht duke pasur parasysh investimin e madh të Porsche-s në prodhimin e tyre.

Winkelmann thotë se ai dëshiron që modelet e markës të qëndrojnë hibride “për aq kohë sa të jetë e mundur”, por se asgjë nuk është vendosur përfundimisht. Ai shtoi se, pas elektrifikimit të të gjithë linjës deri në vitin 2025, “ne duhet të marrim një vendim deri atëherë”.

Megjithatë, karburantet sintetike nuk janë përgjigja për shumicën e pronarëve të makinave. Mohr pret që përdorimi i tyre “të mbetet i vakët”, duke pasur parasysh se sa të shtrenjta priren të jenë. Për këtë arsye, aplikimi i tyre ndoshta do të kufizohet te makinat sportive të nivelit të lartë dhe motorsportit, kështu që ka të ngjarë të mos jetë një zgjedhje afatgjatë për makinën tuaj të vjetër.

Share with:


protire