PSE GJERMANIA NUK DO Të VENDOSë KUFI SHPEJTËSIE Në 2023?

Share with:


Ministri i Transportit i Gjermanisë mendon se nuk ka nevojë për një kufizim të shpejtësisë në Autobahn, falë shoferëve të automjeteve elektrike…

Ka diçka pothuajse mitike për autobahn gjerman për petrolheadët që jetojnë diku tjetër. Mund të perceptohet si një gjë shumë e çuditshme në vitet 2020, pasi rregulloret e automobilizmit duket se po e shtrydhin gjithnjë e më shumë kënaqësinë nga drejtimi i makinës, por për sa i përket Ministrit Federal të Transportit të Gjermanisë, nuk ka ende asnjë arsye për të vendosur një kufi të detyrueshëm shpejtësie në Autobahnet gjermane.

Duke folur për Bild am Sonntag, Volker Ëissing pohoi se nuk ka nevojë për një kufi shpejtësie, duke bazuar një pjesë të madhe të argumentit të tij në rritjen e automjeteve elektrike. Njerëzit janë shumë të shqetësuar me përpjekjet për të marrë rreze shtesë nga bateritë e tyre, mendon ai, ndërsa çmimet e larta të karburantit po i pengojnë gjithashtu ata që kanë automjete me djegie të ecin me shpejtësi.

“Çmimet e larta të energjisë tashmë po bëjnë që shumë njerëz të ngasin më ngadalë,” tha ai, duke shtuar, “Dhe me makinat elektrike, njerëzit nuk do të ngasin aq shpejt sepse duan të kursejnë bateritë e tyre”. Ka edhe një anë filozofike në qëndrimin e tij. “Shpejtësia është përgjegjësi personale e qytetarëve. Është e pranueshme për aq kohë sa të tjerët nuk rrezikohen. Shteti duhet të frenohet këtu.”

Jo shumë kohë më parë, autobahn siç e njohim ne tani ishte nën kërcënim. Ka vite që flitet për një kufi total dhe sondazhet kanë treguar se shumica e qytetarëve gjermanë janë në favor të një gjëje të tillë.Vendosja e këtij kufiri shpejtësie mjaft e mundshme kur u formua qeveria aktuale e koalicionit midis Partisë së Gjelbër dhe Demokratëve të Lirë, duke pasur parasysh premtimin e manifestit të kësaj të fundit për një kufi 130 kmh. Në fund, u hodh poshtë.

Shpejtësitë veçanërisht të larta mund t’ju tërheqin një vëmendje të padëshiruar – autoritetet ishin të pakënqur me “lojërat” në autoban të Radim Passer në 2021, i cili arriti 416 km/orë me një Bugatti Chiron. Shpejtësia u quajt “e papërgjegjshme” dhe Passer ishte në një moment nën hetim, por në fund, ai nuk u akuzua.

Share with:


protire