No apps configured. Please contact your administrator.

A password will be e-mailed to you.

Të gjithë e dimë që McLaren prodhon makina të frikshme dhe njëri prej tyre ishte 720S I cili sipas fjalëve të “Mclaren” kishte rreth 600-620Hp, por në të vërtet kishte plot 720hp nga një 4l V8TT. Ishtë e frikshme se sa I shpejt ishte 720S pa asnjë modifikim në motor apo ECU.
Dhe sic do McLaren gjithmon do të ketë nje version akoma më HARDCORE, I cilit quhet LT ose longtail.
Për modelin 720s versionin LT quhet 765LT dhe sigurisht ka 765hp. Por nuk është cudi për rritjen e fuqis sepse ate mund ta arrijm me një tune,marmitë dhe flexFuel për e85. Cfarë është e frikshme është aerodinamika e makinës dhe se si kjo makinë qarkollon ajrin kaq lehtë.
Dhe kur doli si model shumë e pelqyen por prap për disa persona nuk kishte fuqi mjaftueshëm.
Për një drag guy mjaftueshëm mund të jenë 900-1000hp për të patur një super lunch control dhe 400 metërshin më të shpejt dhe për të thyer 8 sekondshin e famshem .
Brooks nga DragTimes në youtube donte që të shikonte se sa fuqi mund shtrydhje akoma nga platforma 765LT,kështu që ai instaloi një catless downpipe dhe tune ku arriti të prodhonte rreth 800-810hp dhe më pas ndryshoi tune për E85 dhe arriti të prodhojë 900hp tek rrotat ose 1000hp në motor.
OK ka majftueshem fuqi por si të trasmetohet gjithë ajo fuqi në mënyrë sa më eficenet ?
Mori një set Toyo tire R888R ULTRA STICKY dhe pasi një nxehje shumë të mire të gomave dhe motit perfekt arriti 8.99sek në 400 metra dhe shpejtësinë maksimale 156.8mph ose 252.34km/h.
Akoma më e jashtezakonshme është fakti që 0-100km/h ishte 1.8sekonda dhe ka vetëm rrotat aktive mbrapa.
Jashtë ksaj bote vërtet pasi dhe për një supermakine dhe me rrota aktive mbrapa e ka të veshtirë të thyej 2 sekondshin e 0-100km/h. Por tre faktorët kryesor kanë bër punën e tyre duke filluar me gomat nga Toyo, shtimi I fuqisë me tune dhe gjithashtu sistemi perfekt lunch control që McLaren ka.
765LT është vërtet nje rraketë në rrugë.

Share with: