ZF ka prodhuar një rrip sigurimi me ngrohje, i cili do t’i bëjë makinat elektrike më pak të varura nga sistemet e kondicionimit të varura nga shpejtësia.
Sediljet dhe timoni me ngrohje bëjnë një punë të shkëlqyeshme për t’i bërë të durueshëm muajt e ftohtë, por së shpejti mund të përjetoni ngrohtësi nga një burim shtesë në makinën tuaj: rripi i sigurimit.
ZF – kompania gjermane që ndoshta do ta njihni për prodhimin e kambiove shume te mira automatike – ka zhvilluar një rrip sigurimi me ngrohje që synon të përdoret në makinat elektrike. Të kesh një burim nxehtësie kaq afër trupit është një mënyrë më efikase për të ngrohur një njeri sesa ngrohja e një kabine të madhe me një ngarkesë ajri të nxehtë që fryn nga disa kënde.
Duke përdorur rripat e ZF-së të kombinuara me sediljet me ngrohje, matrica e nxehtë e makinës nuk do të ketë nevojë të nxjerrë kaq shumë ngrohtësi. Kjo është veçanërisht e rëndësishme në një makinë elektrike, e cila nuk mund të përdorë ndryshe nxehtësinë e humbur nga një motor me djegie. Në vend të kësaj, energjia duhet të merret nga bateria, kështu që kjo teknologji e re mund të rrisë gamën e një EV deri në 15 për qind, pretendon ZF.
Pra, do ta bëjë makinën tuaj të lëvizë më tej, do t’ju kursejë para dhe do ta bëjë ngarjen gjate dimrit më pak të sikletshem, pasi do të ngroheni shumë më shpejt.