Porsche zbulon ridizajnimin e saj më të ri të logos ikonike. Do t’ju duhet të vendosni syzet për të dalluar ndryshimet.
Ndryshimet në logo përfshijnë një siperfaqe më të butë për zonat prej bronzi dhe një model të ri me hoje për seksionet e kuqe.
Logoja e përditësuar do të fillojë të shfaqet në automjete në fund të vitit 2023.
Relievi prej bronzi është lëmuar plotësisht. Kjo ndihmon për të nxjerrë në pah fjalën “PORSCHE” të skalitur në pjesën e sipërme dhe “STUTTGART” (tani e shkruar me të zezë) në qendër të kreshtës. Gjuajtja pas shiritit të kuq është zhdukur gjithashtu, megjithëse nuk ishte e lëmuar në të njëjtën mënyrë si viza prej bronzi. Në vend të kësaj, Porsche vendosi të përfshijë një model huall mjalti, që të kujton një thurje me fibër karboni.
Një histori e shkurtër
Ridizajnimi vjen pasi marka feston arritjen e 75-vjetorit të makinave sportive Porsche. Kompania ka përdorur disa versione të logos në automjetet e saj që kur u prezantua për herë të parë në 1952. Logoja e markës tregtare është përditësuar pesë herë që atëherë, me ndryshimet më të fundit që vijnë në 2008.
Ashtu si shumica e logove të prodhuesve të automjeteve, stema e Porsche feston shumë nga historia e hershme e markës dhe zona nga vjen. Si kali, ashtu edhe forma mbi të cilën është stampuar vijnë direkt nga vula e qytetit të Shtutgartit. Në një mënyrë të ngjashme, ngjyrat e zeza dhe të kuqe, si dhe brirët e shtypur në qoshet e kunderta , vijnë nga shteti gjerman Württemberg-Hohenzollern (tani Baden-Württemberg) dhe festojnë shtëpinë e prodhuesit të famshëm gjerman të automjeteve.
Ndryshimet janë delikate, por fansat e Porsche me siguri do ta kenë parasysh simbolin e ri dhe makinat e para në të cilat shfaqet. Sipas Porsche, logoja e përditësuar do të fillojë të shfaqet në automjete në fund të vitit 2023.