Mbas lunchimit te bashkpunimiet BMW – Toyota dhe problemeve qe erdhen gjate ksaj kohe, vjen nje interviste i lideri te projektit te BMW M2, i cili ka thene se bashkepunimi I BMW dhe Toyota do te vazhdoje dhe do te prodhohen makina te tjera nga bashkepunimi I dy kompanive dhe se kompanite do te ndajne te njejten teknologji hibride.Makinat e reja sportive te BMW,do te dalin kryesisht si roadster dhe nuk do te mbajn me simbolin M.Ndersa ne anen tjeter kemi Toyoten,e cila mund te rrisi disi madhesin e modeleve te saj,fale arkitektures se saj fleksibel.
Tani qe Toyota regjistroi emrin e Supres ne Europe,koncepti FT-1 eshte pikepyetja jone me e madhe.Neqoftese do tu besojme te gjitha thashethemeve qe rrethojne kete projekt,nje kupe I ketij koncepti me nje motor inline-6 te marr nga BMW dhe boost hibrid,eshte ajo cka Toyota ka ne mendje per vitin 2018.Kur behet fjale per BMW,gjerat jane disi me te thjeshta.
Askush nuk po e blen modelin e tanishem Z4,edhe pse roadster-i I tyre kompakt eshte I vogel,BMW nuk do ta braktrise ate.Neqoftese ka vend ne kete bote per te gjitha modelet e saj GT,athere do te kete vend dhe per nje makine tradicionale te lehte drop top.Interesant eshte fakti qe gjenerata e dyte e Z4,eshte vetem 5.8 inch me e gjate se gjenerata e pare.Ndihet me e madhe dhe nje makine me e komplikuar sigurisht,gje e cila vjen me luksin dhe peshen e shtuar te cilin gjenerata e dyte ofron,si dhe tavanin e saj hardtop.Duke konsideruar euforin qe rrethon Mazda Miaten(dhe motren e saj paksa me te rehatshme Fiat 124 Spider),BMW duhet ti hedh nje sy modelit me te vogel Z4 E85 2002.Neqoftese versioni M eshte I padiskutushem,ateher nje model me I lehte dhe me I lire mund te jete nje zgjidhje.