Share with:


Shkronja me e fuqishme ne bote
BMW M ose me saktesisht BMW M GmbH.
Kjo ikone e specializuar ne modifikimin e BMW nisi si nje ndermarje e thjeshte midis kolegesh qeflinj makinash qe dinin pak me shum gjera se te tjeret…

Përgjegjës për krijimin e disa prej makinave më të kërkuara të performancës në botë, BMW M u krijua në fillim të viteve 70 për të lehtësuar programin e automjeteve të BMW.

Që atëherë ka vazhduar të prodhojë makina BMW M për rrugë dhe piste, të cilat vazhdojne qëndrojnë në krye si modelet me performancën me të lartë.
Zbuloni më poshtë kronologjinë dhe historisë e makinave BMW M.

BMW M
BMW M siguroi që BMW të dominonte në kampionate të ndryshme Evropiane të Makinave “Touring” në vitet 70, duke fituar tituj të shumëfishtë, së bashku me marrjen e një fitore të madhe në famëkeqin “Nürburgring 6h” në 1973. Kjo ishte e gjitha falë makinës së parë të zhvilluar nga BMW M – legjendari 3.0 CSL aka ‘Batmobile’. Një pseudonim i marre nga stilit i vecante aerodinamik i makinës.

Nga fundi i viteve shtatëdhjetë ishte e qartë që BMW M dinte disa gjera me shume për krijimin e makinave garuese dhe fituese të kampionatit. Pasi dominuan disa gara, BMW M mendoi se ata gjithashtu mund të benin një përpjekje për të mposhtur konkurrencën e tyre kur bëhej fjalë edhe për makinat rrugore.

M1 E26
Vetura e parë rrugore BMW që u bekua me distinktivin tashmë ikonik BMW M ishte në fakt një super veturë, e quajtur me zgjuarsi BMW M1. E lançuar në 1978, M1 është e vetmja veturë M me motor në mes. Ajo u prezantua me pamjen dhe performancën e nje super makine qe ishte gjithashtu super e shtrenjtë, duke kushtuar mbi 2,000£ më shumë se një Ferrari BB12 të së njëjtës epokë. M1 me 273 kf mund të arrinte 100kmh në vetëm 5.6 sekonda, duke kaluar në 260kmh.
Sot ndoshta nuk eshte shum e shpejte,por në fund të viteve 70’ M1 kishte fuqi të mjaftueshme për të turpëruar disa nga elitaret e super veturave te kohes.
Rastësisht, Lamborghini duhej të ndërtonte BMW M1, por me angazhime financiare diku tjetër, ata u tërhoqën nga projekti. Prandaj BMW M ndërtoi vete M1, makinën e tyre të parë M. Pjesa tjetër është histori.

M535i E12
Pas super veturës BMW M1, BMW M u desh të kthehej me “këmbë në tokë” tek modelet më të qeta BMW. Kjo ndoshta kishte të bënte me kontabilistët ekonomik që u thoshin atyre që të ishin pak më të “ndjeshëm”…
Prandaj një sallon luksoz ishte themeli i përsosur, dhe kështu BMW M vendosi të punojë në Serinë 5 (E12). Megjithëse nuk ishte teknikisht një M e plotë, makina u krijuar nga BMW M.
Përmirësimet në shasi dhe aerodinamikë ishin vetëm fillimi, pasi M535i iu dha një zemer 3,5 litërshe me gjashtë cilindra, për me shume murmuritje të lezetshme M. Duke prodhuar 218 kf, kjo Seri 5 me ikonen M ishte vetëm fillimi për modelet e shpejta të Serisë 5.

M635 CSi E24
‘Let’s Go Crazy’ ishte hiti numër 1 nga ikona e muzikës Prince në vitet 80’. BMW M duhet ta ketë përsëritur këngën në zyrë shume here, pasi edhe ata u çmendën dhe lëshuan tre makina epike M gjatë kësaj epoke, e para prej të cilave ishte M635 CSi.

Seria ‘E24’ 6 mund të ketë lindur në fund të viteve 70’, por BMW M e krijoi M635 CSi në fillim të viteve 80’. Nderkohe qe makinat e specifikuara per Amerikën e Veriut dhe Japonin ishin thjesht ‘M6’.
U deshën pak më shumë se 6 sekonda për të arritur 100kmh në sajë të një 3.5-litërsh 6 cilindra te marre nga super vetura M1, megjithëse me disa modifikime. Stili i kupeve GT dhe pjesa e përparme ikonike ‘Sharknose’, siguruan që kjo ‘M6’ është padyshim një nga makinat më të bukura M të prodhuara ndonjëherë.

M5 E28
Mesi i viteve 80’ na dhuroi disa momente vertet pikante. Queen dhe Freddie Mercury në Live Aid. Michael J. Fox dhe Christopher Lloyd duke aktruar në një nga filmat më ikonikë ndonjëherë në Back to the Future. Dhe si mund ta harrojmë, BMW nisi M5-në e parë, lindjen e super sallonit legjendar.
Me 280 kf nen kofano, E28 M5 ishte tamam nje makine ideale ose sic quhej ‘schnell’.

M3 E30
Nëse shikoni ‘Legjendar’ në fjalor, duhet të thuhet ‘BMW M3’. Kjo ikonë e performancës ka lindur në vitet 80’ dhe është padyshim një nga emrat më të mëdhenj në historinë e makinave të performancës. Dhe gjithçka filloi me këtë përsosmëri gjermane ikonike, muskuloze të njohur si BMW E30 M3.

E ndërtuar që BMW të shkojë dhe të mundë fqinjët e saj Gjermanë në pistë, ashtu si bëri 3.0 CSL në vitet 70’, E30 M3 u ndërtua për qëllime homologimi.
Me 200 kf, më vonë duke u rritur deri në 235 bhp në modelet Sport Evolution dhe falë peshës së lehtë, E30 M3 me të vërtetë mbizotëronte ne pista, gara te ndryshme, dhe ishte gjithashtu e shkëlqyer në rrugë.

M5 E34
BMW-të e vjetra janë shumë të kërkuara, per shume arsye. E34 demonstroi cilësinë e ndërtimit dhe vëmendjen ndaj detajeve ne rendit më të lartë. Ka edhe diçka në lidhje me pamjen e E34, thjesht duket kaq e sakte, edhe pse duket pak e eger, përsëri I shton sharm tërheqjes se saj sensuale
Një version Touring (Estate) ishte gjithashtu në dispozicion, duke dëshmuar se ju mund të jeni të shpejtë dhe praktik, madje edhe në 1988.

Ngjyrat individuale BMW erdhen me natyre vjollcë, të tilla si Daytona Violet dhe Techno Violet te cilat e bëjnë këtë epokë të BMW edhe më tërheqëse. Ata thjesht lëshojnë “pa karar” klas dhe stil, gjithashtu shume e shpejtë , por qe ajo është një makinë M në fund të fundit.

M3 E36
Modeli I dyte M3, evoluar nga legjendarja E30 M3, E36 M3 kishte shumë për të treguar. Ndryshe nga paraardhësi i tij, E36 M3 nuk u ndërtua për arsye homologimi, por duke qenë një makinë M e plotë sigurisht që kishte trashëgimi dhe dhunti të motorit, duke qenë M3 e parë me një motor 6 cilindra.
Ishte gjithashtu në dispozicion për herë të parë si saloon dhe convertible. Një M3 GT i rrallë u shfaq në 1995 me vetëm 350 modele të ndertuar, të gjithë përfunduan në British Racing Green, megjithëse thuhet se ekziston edhe një e Argjend.

850 CSi E31
Forma nuk është si asgjë tjetër. i hijshëm, i butë dhe i pajisur me një motor të lavdishëm V12, makina Seria 8 M e divizionit M kishte të gjithë përbërësit e duhur. Por qe në të vërtetë nuk pati asnjehere një simbol M.
Ishte më shumë një grand-tourer me një motor monstruoz që ishte ideal për udhëtime të gjata. Ndoshta kjo është arsyeja pse nuk u prezantua kurrë si një makinë M? Sido që të jetë, megjithëse nuk ishte zyrtarisht një makinë M, ajo u prodhuar nga BMW M. Per te permendur dhe qe u pikturua nga artisti i famshëm David Hockney si pjesë e BMW Art Cars (në foto).

Z3 M Coupe E36/8
BMW Z3 si model baze nuk ishte super e shpejtë, me gjithë pamjen e saj prej veturë sportive. Prandaj BMW M vendosi t’i japë Z3 fuqinë e merituar dhe me 321 kf, lindi Z3 M Roadster. Kjo do të thoshte se 100kmh arrinin në 5 sekonda dhe me shpërndarje gati të përsosur të peshës 50/50, ajo sillej perfekt dhe ne kthesa.
Ata madje bënë një Z3 M Coupe (në foto). Një makinë e cila ndau opinionin e njerezve në ‘Breadvan’ ose ‘Clown Shoe’ na varesi te kendveshtrimit qe kishte secili.
Një makinë unike, nga një division unik i BMW pasi makina si kjo thjesht nuk do të vijnë përsëri. Një legjendë e M.

M5 E39
Alexander Hildebrandt – udhëheqës i projektit për E39 M5, dhe për këtë arsye ishte ky person përgjegjës për t’i dhënë M5 një termocentral masiv V8. Ne e aprovojmë. Me 394 kf dhe 100kmh në vetëm 4.8 sekonda, M5 ishte një super-sallon ose ndryshe ‘schnell’.

Kjo ishte ndoshta pika e kthesës për M5. I ishte dhënë një motor i duhur monstruoz që doli të ishte një themel i asaj do vazhdohej me gjeneraten e M5.

M3 E46
Ai motor. Thjesht, pjesa më e bukur per “ciftin” makinë e shofer. Zemra e aspiruar natyrale prej 3.2 litrash inline e E46 me 338 kuaj fuqi E46 ulërin në një mënyrë kaq të dallueshme, saqë ky motor i veçantë ende shikohet me ëndje.

Përparësia e pamohueshme e gamës E46 M3 ishte CSL (në foto), e ndërtuar për të siguruar një përvojë edhe më të pastër. Fibra e karbonit u përdor për tavanin dhe difuzorin e pasëm, së bashku me një rritje të fuqise duke mundësuar 100kmh nen 5 sekonda. E gjitha makina u ul në rrota më të lehta 19 inç dhe në total ishte 110 kg më e lehtë se M3 standard.

M5 E60
“Një nga makinat më të shëmtuara dhe më të bezdisshme në botë, por me prekjen e butonit, bëhet një nga më të mirat, bëhet M5”. Kto fjale erdhen nga Jeremy Clarkson dhe kjo ishte pikëpamja e tij për E60 M5.

Të gjithë e dimë që motorët V8 janë të mirë, por motorët V10 janë në një tjetër nivel. Kështu që BMW M vendosi ta vendosë një në një M5, duke e bërë atë një vrasës të vërtetë të super veturave.
Sidoqoftë, makina kishte disi një personalitet të ndarë, siç aludoi Clarkson. 400bhp janë të mjaftueshme për modalitetin normal, megjithatë shtypni butonin M dhe do të merrni 507 kf. Hiqni kufizuesin dhe ky M5 do të kalojë mbi 320 kilometra / orë.

M6 E63
Në ditët e sotme, implementimi i një motori sportiv 500 kf në një super Coupe të mrekullueshme është e padëgjuar. Falë zotit, divizioni BMW M vendosi që ishte e nevojshme në 2005, duke e bërë E63 M6 një tjetër krijim të mrekullueshëm nga divizioni M.

Sot, motoret turbo janë perdorur gjerësisht për ekonominë dhe faktorët e mjedisit, së bashku me performancën. Por a mund të mundni me të vërtetë një motor të aspirim natyral? Asnjë vonesë “lag” dhe një zhurmë eksituese e bejne M6 nje ikon te paperseritshme.

Z4 M Coupe E86
Thone se duke hequr çatinë e një makine, bëhet më e bukur. Kur BMW nisi E85 Z4, së pari u ofrua si Roadster (i konvertueshëm), por më pas ata prezantuan Coupe, i cili pa dyshim duket edhe më mahnitës. Sidomos me trajtimin e plotë të BMW M.

Çmimet kanë qëndruar të forta gjithashtu, veçanërisht në Coupe. Si pasardhës i Z3 M Coupe dhe Roadster, është shumë më i pashëm dhe delikat, megjithatë ashtu si Z3 vlerat e tij qëndrojnë të larta.

M3 E92
Gjenerata e katërt e M3 duhej të tërhiqte vëmendjen dhe e bëri këtë me një motor V8 si zemer per kte model. Ishte aspirim natyral dhe me rrota të pasme aktive; një kombinim i kërkuar për shoferin e mprehtë ose te fiksuarit e vertet, dhe diçka që nuk kemi gjasa ta shohim kurrë më, veçanërisht me një V8.

Në dispozicion si një kabrioletë (E93), dhe si Sallon të rrallë (E90), Coupe (E92) është zgjedhja më e popullarizuar. Njëbrirëshi i gamës E92 M3 ishte ultra I rralli M3 GTS. Ky ishte një edicion special me ngjyrë portokalli të ndritshme, i ndërtuar vetem për pistën me vetëm 150 modele në të gjithë.

X5 M E70 and X6 M E71
BMW vendosi t’i jepte fuqinë e tyre M dhe SUV-ve të saj në vitin 2009. BMW X5 u ngrit i pari, dhe më pas ekuivalenti i tij Coupe – X6. Ktu linden per here te pare BMW X5 M dhe BMW X6 M. Duke ofruar një praktikë të jashtëzakonshme dhe një performancë të larte, këto nuk ishin vetëm disa nga SUV-të më të shpejta, ato ishin makina të shpejta në gjithe kategorite.
Eshte e drejte te thuash që ato nuk janë një makinë M e vertet, por nuk mund të mohohet gjenialiteti i BMW që i jep fuqinë SUV-ve të tyre M për te tërhequr klientë të rinj dhe për të eksploruar një burim tjetër fitimprurës. Modelet e reja të BMW M suv u prezantuan serish në 2014 dhe pastaj përsëri në 2020.

1M E87
Një nga makinat e para M power e vertet që do ti vihet turbo. Me 335 kf 1M është u bë një makinë M e kërkuar nga te gjithe, duke kushtuar më shumë një e përdorur sesa kushton e re. E gjithë kjo pavarësisht nga emri i saj 1M disi i prapambetur, në mënyrë që të mos ti hiqte shkëlqimin super makinës origjinale M1.

Ndërsa makinat M shtohen,ky model është shumë i rrallë , me vetëm 450 të prodhuara. Me nje largesi aksesh të shkurtra, transmetimi manual dhe pamjet e pompuara BMW kanë siguruar që 1M do të jetë një nga makinat M më të kërkuara të kohëve të fundit. Bazuar në Coupe Series 1, kjo ishte e para ‘makinë baby M’.

M5 F10
Një pjesë e diskutueshme e historisë së BMW M, veçanërisht në rastin e super-sallonit M5. Me ‘E60’ M5 të mëparshëm që përmban një V10 të pabesueshme aspirim natyral, ‘F10’ M5 përdori një V8 më të vogël 4.4-litër. Çfarë kishte ndodhur?

Në kërkim të më shumë efikasitetit, prodhuesit u desh të zvogëlonin madhësitë e motorit dhe të merrnin fuqi nga turbot. Në këtë rast, ‘F10’ ishte pajisur me dy prej tyre, kështu që entuziastët e M nuk duhet të shqetësohen. Sidomos me 552 kf nen kofano- mbi pesëdhjetë më shumë se V10, fuqia ishte problemi i fundit per kte model.

M6 F13
Kishin nevojë për një M5 më pak praktike? 2012 M6 është në thelb kjo, vetëm ksaj radhe në formen e nje Coupe më tërheqëse. Prandaj ju ende keni të njëjtën fuqi të çmendur prej mbi 550bhp, të mjaftueshme për 100kmh nën 4 sekonda. Jo keq duke marrë parasysh peshën e këtij GT i cili ka vendosur “peshe shtesë në palestër”.

Ky model erdhi i disponueshem në Coupe me 2 dyer, të Konvertueshme dhe madje edhe me një Gran Coupe me 4 dyer, departamenti BMW M po siguronte që të sigurohej për një vend me performancë makinash, dhe pse jo, kliente te rinj.

M3 F80
M3 per here te parë do të jetë i disponueshëm vetëm me katër dyer, pasi BMW prezantoi Serinë 4 – efektivisht një Seri 3 Coupe, vetëm me një emër tjetër. Por ky është një M3, kështu që le të flasim per te. Jo më aspirim natyral, F80 është me turbo, me 425 kf të disponueshëm. Koha zyrtare 0-100kmh citohet në 4.3 sekonda – edhe pse burime të ndryshme deklarojnë se ato janë në fakt më të shpejta.

Me një kabine më të madhe se vëllai i tij M4, M3 duket siç duhet kërcënuese, ashtu si duhet te jete një M3. Ndihma për të provuar që të zgjedhësh fuqi me turbo nuk është gjë e keqe në fund të fundit.
Një Paketë speciale erdhi në 2016 e cila kishte më shumë energji, si dhe ndryshime të dukshme ne pamje dhe performance. M3 CS (Club Sport) u bë i disponueshëm vetem në 2018, duke ofruar një M3 më të përqendruar per pistë, me peshë më të lehtë, më shumë fuqi dhe pamje më të mprehtë.

M4 F82
Në mënyrë efektive F82 M4 është një version Coupe i M3. Marketingu i mençur, zgjerimi i gamës apo një shenjë e kohës? Pavarësisht nga mendimi juaj, M4 është një tjetër makinë e pabesueshme M. Ajo eshtë gjithashtu e para M4, dhe u bën thirrje pasionante shoferëve të fiksuar. Makinë me rrota të pasme aktive dhe duke përdorur të njëjtën zemer me turbo 425bhp si M3 – M4 është nje makine seriozisht argëtuese për tu drejtuar.
Në vitin 2016, një Paketë Performance ishte në dispozicion me M4, duke ofruar disa azhornime të tilla si burime të zgjeruara, amortizues dhe shirita kundër rrotullimit, së bashku me disa përmirësime të stilit dhe një rritje të fuqisë me 19 kf.
Një M4 GTS tepër i rrallë kryesoi gamën në 2016 me një çmim 120,000 £, ndërsa një version CS më pak i kushtueshëm u bë i disponueshëm në 2017 duke ofruar performancë të përqendruar në pistë, por jo aq e extreme sa GTS.

M2 F87
Duke marrë shkase nga 1M, M2 mori rolin e makinës së fundit të baby M në 2016. Makinat e vogla me fuqi të madhe janë gjithmonë një goditje, dhe kjo makinë e veçantë Baby M kishte të gjithë përbërësit e duhur. Te pasme sexy e të fryra,pamje provokuese, makine klasike M me rrota të pasme aktive dhe 365 kuaj fuqi që prodhohen përmes motorit të saj “inline” N55 bejne që M2 ishte paketimi ideal per adrenaline dhe qejf. Motori është në të vërtetë një version i permisuar i atij që gjendet në BMW M235i, me pistona nga F80 M3 / F82 M4.
Pavarësisht statusit të baby M, Jeremy Clarkson në një episod të The Grand Tour tha se “Unë mendoj se kjo është makina M më e mirë që BMW ka bërë ndonjëherë”. Në vitin 2018, M2 Competition u bë e disponueshme, kësaj here me një motor M – S55 nga M3 / M4.
Ne vazhdimesi u përdorën më shumë fuqi dhe ndryshime të mprehta të stilit. Në vitin 2020 u prezantua një M2 CS me majë të kufijve, duke ofruar akoma më shumë energji, peshë më të lehtë dhe detaje më të mrekullueshme, të tilla si disqe perfekte 19 inç 763 M të punuara në ngjyre ari mat.

M5 F90
Makinë me katër rrota aktive në një makinë M? Mirësevini në ultra perbindeshin 592 bhp F90 BMW M5, një armë e persosur, në një trup super-sallon. Por a ka humbur magjia klasike e makinës M me rrota të pasme aktive? Thjesht, jo. Nëse jeni tifoz i rrëshqitjes së pjesës së pasme, atëherë mund të zgjidhni që M5 të jetë me rrota të pasme me prekjen e një butoni.
100kmh në vetëm 3.4 sekonda, një sekondë më shpejt se versioni paraardhes. Nëse doni një super-sallon që mund të konkurohe denjesisht super veturat, M5 është ajo qe kerkoni. Një version “Competition” ishte gjithashtu i disponueshëm, pas evolucionit të modelit BMW – duke shtuar më shumë fuqi, ndryshime performance dhe stilim sportiv.

X3 M Competition G01 & X4 M Competition G02
Pas suksesit që BMW X5 dhe X6 me platformen M, ishte vetëm çështje kohe derisa BMW t’i jepte SUV-ve më të vegjël të njëjtin nivel vëmendjeje. 2019 BMW lançoi X3 M Competition dhe X4 M Competition .
Duke ofruar performancë të makinës M në një model më kompakte SUV, ky SUV M mori popullaritetin e filluar nga X5 M, duke tërhequr blerës të rinj.

M8 Competition F92
Makinat e reja M terheqin mjaft vemendje. Por kur është modeli i parë i këtij lloji, ata priren te terheqin vemendje edhe më të madhe. Modeli i parë zyrtar BMW M8 u lëshua në vitin 2020 duke sjellë me vete një motor 4.4-litërsh, me dy turbo, me një fuqi masive prej 617 kf.
100 kmh nga 0 në pak më shumë se 3 sekonda e ben këtë kafshë M nje model tmerresish te shpejt per cdo konkurent dhe ne cdo kategori. Ekziston gjithashtu një version Gran Coupe me praktik dhe një version i Konvertueshëm për ata që e pëlqejnë erën ti ferkoje flokët e tyre me shpejtësi të lartë, sigurisht legale.

M3 Competition G80
Në vitin 2020 u prezantua gjenerata e gjashtë M3, duke shfaqur një pamje komplet te re dhe ndryshim te guximshem. Grillat ikonike të BMW janë rritur në madhësi, ndryshim qe ngjalli diskutime midis fansave dhe atyre qe e kundershtuan kte ndryshim.
Një gjë që vertet per tu permendur eshte fuqia, kjo M3 vjen me mbi 500 kf për herë të parë ne historin e M3, falë një motori benzinë me 6 cilindra në linjë dhe TwinTurbo, kjo siguroi që sprinti 0-100kmh të ndodhë në vetëm 3.9 sekonda. Kjo do të jetë gjithashtu hera e parë që pronarët mund të specifikojnë M3 e tyre me klasiken rrota të pasme aktive, ose opsionin e ri të makinës me të gjitha rrotat aktive.

M4 Competition G82
Nje version me sexy Coupe i G80 M3 Competition i përmendur më parë, ky ishte BMW M4 Competition i cili përmban të njëjtën fuqi 503 kf nga motori me 6 cilindra ne linje Twin Turbo, së bashku me grilat e zmadhuara BMW për atë pamje të re të guximshme.

Kjo ishte historia e BMW M e permbledhur ne pak fjale, mendoni se ky divizion i BMW po ecen ne rrugen e duhur? Cilat jane te preferuarat tuaja? Ndani opinionit me ne ne komentet me poshte

Share with:


protire