No apps configured. Please contact your administrator.

A password will be e-mailed to you.

Në fillim ishin thjesht thashetheme, por tani është zyrtare dhe ngelet vetëm të vajtojmë për GT350 dhe GT350R.
Me daljen në skenë të Mustang Mach 1, një Mustang i dedikuar për pistë, si dhe GT500 me 760 kuaj, makinat top range tek Mustangu dukej se po ndoteshin disi. Kështu Ford e konsideronte këtë gjë një problem, ta paturit kaq shumë makina performance, ndaj e zgjidhi duke anulluar prodhimin e tij.

Në fakt kjo nuk është dhe aq surprizuese. Heqja e GT350 dhe GT350R nga flota e Mustang është e justifikueshme përderisa Mach 1 ka pothuajse të gjitha pjesët e perfomancës së GT350 dhe GT500 është diçka akoma më e mirë, mungesa e GT350 nuk do ndihet sa mendojmë ne. Për disa edhe është lajm i keq. Kombinimi i 525 kuaj nga një V8 me aspirim natural me kamion manuale me 6 marsha ishte vërtet diçka e veçantë tek GT350, sidomos kur motori i tij ishte në gjendje të arrinte 8250rpm.

Për disa ishte Mustangu perfekt pasi nuk kishte aq fuqi sa të kishte nevojë për ndihmën e sistemeve elektronike të sigurisë apo një kamio automatike me dopio freksion. Shoferi e shijonte të ngarën sepse amortizimi ishte me i lirshëm sesa tek GT500 dhe zhurma ishte fenomenale.

Share with:


speed