No apps configured. Please contact your administrator.

A password will be e-mailed to you.

Kur legjenda Gordon Murray dizenjoi supermakinën e parë legale për rrugë, ai vendosi një themel shumë të fortë për Mclaren dhe emrin e tij në histori. Herët në histori ai vendosi ti hidhte sytë nga divizion në çelje M i BMW dhe të krijonte një makinë “familjare” që të ishte e lehtë, e aspiruar natyrisht dhe të ishte e orientuar nga shoferi. Së bashku me inxhinierin e BMW M Paul Rosche do të krijonin një nga makinat më perfekte me portobagazh.

Dizajni final ishte një makinë me 618kuaj, 6.1L V12 që do të emërtohej si BMW S70/2. Vetëm 350 copë do të ndërtoheshin dhe nga to vetëm 106 do të shiteshin. Ajo përshkruhet si një makinë përbindësh me motor nga Mclaren F1, M5 e parë portobagazh, një krijim unik.

Pjesa që nuk u shit u mbajt e gjitha nga BMW për arsye të paditura, teksa publiku nuk pati kurrë mundësinë ti vëzhgonte. Dimë që ka shumë projekte të tilla edhe nga personazhe të famshëm si Chris Harris, por asgjë nuk arrinte nivelin e E34 M5 Touring nga Murray.

Share with: