Lajmi që W206/C63 AMG I ardhshem nuk do ketë një V8 nuk është lajm I ri.
Dhe nuk është për tu cuditur pasi cdo prodhues makinash është drejtuar hybrit power ose full electric power. Për të mbajtur dhe disa kohë të lidhur pas C63 entuziastet e AMG, kan menduar që modeli I ardhshëm të jetë një inline 4 TT(Twin Turbo) dhe bateri. Dhe sigurisht do ketë modele të reja të C63 jo vetëm ato të thjeshtë dhe C63 AMG/S por dhe C63AMG/E. Fuqie që do ken nuk eshte akoma e ditur por llogjikisht, Mercedes do perpiqet që me motorrin e I ardhshëm me 4 pistona duhet të krijoj mbi 550Hp duke e cuar me modelin më të fuqishem tek 610-630Hp. Por gjithsesi jemi akoma në pritje për një pergjigje më të saktë nga vete AMG.
Po për motorrët e tjerë te C class W206 cfar do bëhet ?
Sigurisht që dhe modelet me motorr më të vogel dhe fuqi më pak do I bashkohen flotes, duke nxjerr cdo model te C Class HYBRIT.
Nga modelet me motorrin më të vogël tek dhe ato që mund të kenë 3L.
Por përvec teknologjis hybrit, Mercedes do nxjerr nga qarkullimi për C Class transmisionin manual duke e zevendesuar ate me një transmision komplet te ri automatik me 9 marshe.
Për sa I perket teknologjis brenda C Class ai do marr pak nga babi I vet, S Class duke futur ekranin e madh qendror full touch screen dhe gjithashtu për kilometrazhin etc etc. Me keto ndryshmi që po bën Mercedes për C Class mund të themi se ky model vërtet është bër UPDATE! Jo si W205 dhe facelift I tij.
Mbase për ju është shumë dhe mund tju lind pyetja pse Mercedes? Pse kaq ndryshime?
Le të themi se rregullat e reja për ndotjen janë shtrenguar shumë për prodhuesit e makinave duke shtrydhur motorrët e me shume litra. Gjithashtu Mercedes kërkon qe modeli W206 të jetë modeli më I shitur nga kompania, ku pronarët e saj të kenë cdo gjë në një paketë praktike si C Class.
Përvec ksaj duhet të ecin me rritmin teknologjik që makinat elektrike kane pasur vitet e fundit me në krye Tesla dhe të qendrojnë në treg.