Mund te themi me plot goje qe e ardhmja po troket. Kush do qe ka nje makine hybrid,e cila karikohet me kabell,e kupton veshtiresin e ketij karikimi.Zgjidhja e ketij problem te vogel eshte karikimi wireless,ku ne menyre qe te fillosh karikimin e makines duhet thjesht ta pozicionosh makinen tek nje pllake speciale e cila vendoset ne toke.Mercedes,e ka aplikuar kete opsion si pjese e permirsimeve te saj gjate rruges se prodhimit per modelet S class.Prototipet e reja te S class,jane pare duke u testuar dhe ato do te dalin ne prodhim vitin tjeter si modele te 2018.Menyra se si karikimi wireless funksionon,eshte shume e thjesht.Ne toke eshte vendosur pllaka speciale,e cila con rrezet tek bateria e makines.
Kjo pllake eshte e lidhur me nje kabell I cili eshte I lidhur ne prizen e murit tuaj.Pasi ju arrini ne garazh,nje opsion I makines ju ndihmon per te vendosur makinen ne pozicionin qe duhet.Pasi makina eshte vendosur sic duhet,e vetmja gje qe duhet te beni,eshte te dilni nga makina dhe ta lini ate te karikohet.Elektriciteti transferohet ne bateri me nje shpejtesi shume te ulet,3.6 kilowats, prandaj hybrided me kabell jane disi me te mire per momentin,se sa makinat elektrike me bateri te madhe.
Modeli I tanishem I S550e ka nje bateri 8.7 kilowat-ore,por modeli I permirsuar pritet te kete nje bateri 13.7 kilowat-ore.Mercedes gjithashtu ka then se qe nga viti 2018,makinat e saj elektrike me karikim me kabell,do te aplikojne karikim DC me shpejtesi te larte,bazuar tek CCS(Combined Charging System)(Sistemin e Karikimit te kombinuar)ne ambjentet publike.Kjo do te bej te mundur karikimin e shpejte te makines ne publik,me nje performance me te madhe se ditet e sotme.Duke u bazuar te makina dhe tek sistemi I bateris,CCS do te ofroje nje shpejtesi karikimi prej 150-kw dhe vazhdimisht edhe shpejtesi me te medha ne nje te ardhme jo te larget.