9 gjera interesante qe nuk i dini rreth Mercedes-Benz

Share with:


Marka ikonike Mercedes-Benz aq shume e dashur dhe per ne Shqiptarët eshte plot supriza

Mercedes-Benz bën ndoshta automobilat më të përparuar, luksoz dhe të orientuar drejt performancës në planet, dhe ky status nuk është thjesht nje rastesi. Ata kanë nxjerrë automjete inovative dhe novacione teknologje që kur Karl Benz prezantoi atë që konsiderohet makina e parë me benzinë në 1886. Automjeti me motor me rrota të pasme aktive,tre rrotak ndryshoi transportin njerëzor njeher e përgjithmonë dhe parapriu automobilat me shpejtësi te cilat Mercedes-Benz vijon ti prodhojnë deri më sot. Me poshte do te permbledhim disa nga momentet më interesante të kontributeve qe Mercedes ka dhene ne historinë e automobilave.

1: Gottlieb Daimler shpiku padashur motorin e pare ne histori
Kur Daimler krijoi një motor vertikal me një cilindër në 1885 që punonte me benzinë, ai e montoi atë në një biçikletë druri per prova. Ky krijim i bukur solli Daimler Reitwagen qe sot konsiderohet motocikleta e pare ne histori

2: Mercedes-Benz prezantoi automobilin e parë modern në botë
Karl Benz patentoi Motorwagen e tij me tre rrota, me benzinë në 1886, të cilën gruaja e tij Bertha Benz vazhdoi të bënte një turne 120 milje nëpër Gjermani pa dijeninë e tij. Makina fuqizohen nga një motor 954 cc me një piston, me katër-kohe që mburrej me nje fuqi prej 0.9hp.

3: Mercedes-Benz krijoi një automjet hibrid në 1906
Kompanitë e hershme të makinave bene eksperimente per krijimin e automjeteve me energji elektrike ose benzinë përpara se të arrinin në motorët e pastër me benzinë, modeli Mixte i Mercedes-Benz ishte hibridi i tyre i parë i vërtetë. Kishte përpara një motor me gaz me një dinamo që furnizonte shkëndijë për dy motorët në aksin e pasem. Mixte kishte një shpejtësi maksimale të pretenduar prej 75 mph.

4: Mercedes ishte kompania e pare qe perdori frena dhe suspension ne te kater rrotat
Ne vitin 1924 gjithe modelet e Mercedes kishin frena dhe suspension ne te kater rrotat, duke ndihmuar kompanine te forconte vendosmerine e tyre ne sigurine rrugore, term akoma i ri per kohën. Ne vitin 1931 ata prezantuan modelin Mercedes-Benz 170, makine qe kishte suspension ne cdo rrote dhe u be 1 permisim ne rrotat e para me balestra dhe rrotat e pasme me susta te permisuara

5: Ngjyra ikonike e argjente erdhi nga kursimi I peshes
Shumica e modeleve te vecante, sportive dhe atyre te garave te Mercedes-Benz kane ngjyren e argjente si ngjyre speciale, por pas saj fshihet 1 histori e cuditshme.
Ne vitin 1934 ne garat e Nürburgring, makina garuese e Mercedes-Benz W25 me trup alumini ne ate kohe me ngjyre te bardhe peshonte 751kg nderkohe qe rregullorja lejonte makinat nen peshen 750kg per te hyre ne gare. Drejtuesit e ekipit vendosen mos ta lyejne fare makinen duke e lene aluminin e zbulur dhe duke kursyer mbi 1kg nga boja, kjo solli nje makine te argjente, qe e fitoi dhe garen duke vulosur perfundimisht ngjyren e argjente si ngjyre legjendare te gares te Mercedes-Benz prej vitesh.

6: Zona të shkatërrimit të sigurisë u shfaqën së pari në një Mercedes-Benz
Në 1951, kur shumica e kompanive amerikane vazhdonin me filozofinë qe makinat prej metali jane me te sigurta, nderkohe kërkimet e inxhinierit Mercedes-Benz Béla Barényi çuan në një patentim te shpikjes ku pika te vecanta brenda trupit te nje makine që do të deformoheshin nga nga perplasja sipas rastit duke ruajtur pjesen tjeter te kabines. Këto “zona shkatërrimi” ndihmuan në rishpërndarjen e forcës gjatë një përplasjeje dhe përfunduan duke u zbatuar në makinat Mercedes-Benz në 1959.

7: Divizioni i performancës së lartë të Mercedes-Benz, AMG, filloi në një garazh te vogel gjerman
Aktualisht, më shumë se 50 makina në librin e Mercedes-Benz janë automjete AMG, që do të thotë se ato jane me te fuqishme dhe motorët të punuar me cilesi te larte, amortizim dhe modifikime nga me te ndryshmet per ti mbajtur kto bisha ne rruge. Mercedes-Benz e njohu zyrtarisht markën ikonike të performancës e cila u themelua në vitet ’60 nga dy ish-inxhinierë të motorëve sportiv Daimler-Benz pas publikimit te sedanit e modifikuar rëndë 300 SEL 6.8 (i quajtur Derri i Kuq) i cili zuri vendin e dytë në 24 Orët e Spa në 1971. AMG u soll zyrtarisht në kompani në 1990.

8: Frenat pa bllokimit janë krijuar posaçërisht për S-Class në 1978
Frenat që nuk mbyllen nën presion të plotë mbi pedal tani janë kudo. Ata kanë ndihmuar në shpëtimin e jetëve të panumërta duke lejuar shoferin të vazhdojë të drejtojë makinën dhe ne shum raste të shmangë një përplasje fatale ndërsa frenon fort. Mercedes-Benz së pari rafinoi teknologjinë me Bosch në vitet ’70, pastaj aplikoi teknologjinë në S-Class në 1978. Menjëherë pas kësaj, sistemi kundër bllokimit ose ABS si quhet sot u bënë standarde në të gjitha modelet Mercedes-Benz

9: Mercedes-Benz prezantoi për herë të parë një makinë vetë-drejtuese mbi 2o vjet më parë
Makinat vetë-drejtuese po kalojnë momentin e tyre tani dhe shum shpejt do ti shohim kudo por në vitet ’90, Mercedes-Benz zhvilloi një sistem autonom të instaluar në një 1995 W140 S-Class. Makina, e mbushur plot me mikroprocesorë duke e bërë atë ekuivalent me një super kompjuteri në atë kohë, kaloi mbi 1.000 milje në Autobahn dhe kapi deri në 185 kmh pa nderhyrje njerëzore. Sistemet e atehershme u zhvilluan në atë që gjejme në teknologjinë më të fundit të drejtimit të sigurt tek Mercedes-Benz.

Kto dhe shum tjera e bënë Mercedes-Benz kompanine e fortë dhe prestigjoze që është sot, e cila vazhdon të ruaje traditën dhe të eci me hapin e koheës me inovacionet dhe risitë më të fundit ne treg Ktu ne i japim doren gjith Shqiptareve qe jan fansa te cmendur te Mercedes 🙂

Ndani mendimet tuaja me ne në komentet më poshtë.

Share with:


protire