KTM X-Bow GTX Makina prej 1000kg është ndërtuar për klasën e re të garave SRO GT2, por ne po shpresojmë për një version rruge.
Mund të duket një supermakinë e kohëve moderne, por origjinalja KTM X-Bow debutoi më shumë se 12 vjet më parë. Ishte e shpejtë, e çmendur dhe pa hile. Dhe KTM sapo njoftoi një version të ri, me më shumë se dy herë më shumë fuqi. Dhe mund të themi që vetëm mendimi i një mjeti të tillë, të tundon.
KTM X-Bow është një çmenduri në rrugë. Ndoshta kjo është arsyeja pse X-Bow ka për qëllim klasën e re të garave SRO GT2, jo drejtimin në rrugë. Ashtu si origjinali, fuqizohet nga një motor Audi TT. Por në vend të një versioni 237 kuaj të motorit TT të 2008, i riu përdor një nga TTRS të modifikuar me pesë cilindra TTRS 2.5-litra që prodhon plot 600 kuaj fuqi.
Duke marrë parasysh që X-Bow do të peshojë rreth 1000kg, do të jetë diçka. Duhet të jetë fakt, pasi do i duhet të garojë me makinat nga prodhuesit më të mëdhenj, si Audi R8 LMS GT2. Do të duhet të presim më shumë detaje dhe garat që të fillojnë që të shohin se si do të jetë në të vërtetë, por është qartë një projekt që KTM e ka marrë seriozisht.
Kjo na jep shpresë se një version i rrugës do të jetë në treg pas disa kohësh. Siç thekson KTM në lëshim, janë prodhuar mbi 1300 X-Bow. Edhe me një çmim prej gjashtë shifrash, duket se KTM gjeti shumë klientë për një treg për makinat me volum të ulët. Sigurisht kush nuk do ishte i gatshëm të paguante për një përbindësh 5 cilindërsh me 600 kuaj.