Share with:


Nje rekord i ri i vendosur nga gjigandet e shpejtesise, sidomos te asaj te vetedeklaruar nga Koenigsegg, 0 deri ne 400km/h pastaj ne ndalim te plot perseri.Nderkohe qe konkurentet hedhin syte drejt top speed-it, Koenigsegg garon per te mundur veten e vete.
Kte here rekordi i vendosur ishte rreth 5 sekonda me i shpejte sesa ai i pari i vendosur, dhe 1.8 sekonda me i shpejte se ai qe u thye.
Rekordi u vendos ne pisten ushtarake te aviacionit ne Rada te Suedise, pikerisht ne vendin ku prodhohet Koenigsegg.

Koha e vendosur ishte 31.49 sekonda nga 0-400-0. CEO dhe krijuesi i Koenigsegg, Christian Von Koenigsegg ka thene qe ne kushte me te mira mund te arrije rezultate me te mira. Ndryshe nga heret e tjera, kte here rekordi eshte thyer nga Koenigsegg Regera, nje nga kryeveprat inxhinierike te Koenigsegg, madje duke perdorur vetem nje marsh. Ky lloj teknologjie e ka emrin Direct Drive dhe ka nje top speed prej 409km/h por qe limitohet nga xhirot e larta te motorit.
Kishte shume pengesa te tjera pervec rekordeve qe duhet te thyente. Duke qene se pista ishte e paperdorur nder vite, kishte nevoje per mirembajtje dhe sishte perfekte per pershpejtimin e duhur te makines. Madje ne piste kishte dhe gropa dhe gunga te vogla qe duheshin devijuar. Kjo bente qe pista te mos ishte e mjaftueshme po u deshen shtesa te vogla. Pavarsisht ktyre, Regera arriti nje kohe te jashtezakonshme ku mahnitese eshte dhe koha e frenimit te saj.
Per ta njohur me mire, Regera perdor nje motor V8 Twin Turbo, dhe 3 motor elektrik, kjo kombinuar me teknologjine e Direct Drive ku eleminohet pesha e kutise se marshave, e ben Regeren kaq ndryshe nga hibridet e tjera.

Share with:


protire