Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /srv/users/serverpilot/apps/speedhunters/public/wp-content/plugins/quick-adsense-reloaded/includes/post_types.php on line 46

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /srv/users/serverpilot/apps/speedhunters/public/wp-content/plugins/quick-adsense-reloaded/includes/post_types.php on line 46

Share with:

FacebookTwitterGoogleTumblrLinkedInRedditPinterest


Mercedes sapo beri publikimin e fotove te para te modelit te saj sportiv, e cila do te pasoj modelin GT-S, pra 1 krijese akoma me e frikshme sapo lindi.

Fillojme me ngjyren, quhet AMG Green Hell Magno, e cila eshte zgjedhur ne nder te Nurburgring, pista e famshme ku kjo krijese u rrit dhe u zhvillua, cfare ka te vecant? Asgje vecse do jet komplet exlusive vetem per kte model!

Zemra e AMG GT-R do mbetet e njejta V8 4.0 litra twin turbo e modelit AMG rGTs, vetem se ne kte model nga 503HP qe ka modeli GTs, AMG GT-R prezantohet me plot 570HP dhe 700nm torque, pra shifra te frikshme. Fuqia extra vejn nga kombinimi i turbove te reja, modifikimi i software, sistem i ri shkarkimi dhe rritja e kompresionit te motorrit. Boost maksimal eshte rritur nga 17.4 ne 19.6psi. E gjithe kjo fuqi amortizohet nga 1 dopio volant i updatetuar nga modeli GTs. Sistemi DCT i AMG GTR me 7 marshe eshte modifikuar duke zvogeluar raportin mes marsheve por duke zgjatur raportin vetem te marshit te pare. Update ka dhe ne sistemin e ftohjes sidomos ne ate te transmisionit. Per te kaluar fuqine nga motorri ne semiaks GT R do perdori nje tub karboni rreth 13 kg, 40% me i lehte se ne modelin GTs. AMG GT R pretendon te arrijte nga 0-100kmh ne vetem 3.5 sekonda.

Per sa i perket pamjes AMG GTR ka nje pamje mjaft agresive, shum me e gjere per nje stabilitet me te larte ne piste dhe nje bisht te madh qe do ta ndihmoje ne kthesa, eshte perdorur karboni ne disa pjese te bodykit per ti ulur peshe, gjithashtu 1 difuzer gjigant ne pjesen e prapme per ta ndihmuar ne aerodinamike dhe ftohje.

Me pas ka shum detaje te tjera nen lekure qe ju nuk i shihni dot, pjese aerodinamike jane vendosur nen makine per te krijuar ate qe quhet VENTURI efekt, qe i jep shtytje makines ne rruge, amortizatore sportive dhe me regjistrim per ta ulur ose ngritur makinen kur eshte ose jo ne RACE mode, gjithashtu ka mjaft zgavra ajrimi qe hapen vetem kur makina na nevoje per ajer ne rast mbinxehje, kjo per ta ruajtur aerodinamiken e paster te makines kur nuk duhen, bishti i shton rreth 155kg peshe ne top speed per ta ndihmuar makinen ne frenim dhe kthesa, dhe duke i ulur koeficentin e DRAG. Design e grill jane marre hua nga modeli AMG GT3 racecar.

Sistemi amortizimit ka bere revolucion gjithashtu, nga coil-overs manualisht te ndryshueshme, amortizim me te forte dhe 1 sistem kontrolli i differencialit mbrapa, qe e lejon makinen te ndryshoje kendin e gomave prapa me 1.5 grade, sipas kushteve ne shpejtesi mbi 90 kmh. Mercedesi mbetet Mercedes sepse pretendon qe makine differencial prapa do jete me rezutative dhe me e sigurte ne piste dhe perditshmeri.

Goma speciale Michelin Pilot Sport Cup 19″ perpara dhe 20″ prapa, frenat e medha te AMG GTs mbetet te njejtat, por me ndryshim qe do kete dhe opsion me qeramike

AMG GT R ka specialitet nje software i cili o kontrolloje nivelin e rreshkitjes se aksit te prapem, do kete 9 opsione te ndryshme sipas kualitetit te pilotit dhe kushteve te motit. Quhet AMG Traction Control, dhe do punoje vetem kur ESP eshte OFF.

Tingellon si nje konkurent i fuqishem piste dhe mjaft argetues.

Share with:

FacebookTwitterGoogleTumblrLinkedInRedditPinterest